חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

קורס העצמה אישית

תוכן העיניינים

קורס העצמה אישית - קבלו ארגז כלים לשינוי הגדול בחייכם!

מרגישים מקובעים? חשים שאין לכם שליטה על חייכם? שאינכם מצליחים להביא לידי מימוש את הפוטנציאל האישי שלכם? מעוניינים לעשות שינוי? להפוך מפסיביים לאקטיביים ולכבוש יעדים שהצבתם לעצמכם? עם קורס העצמה אישית- הדרך אל השינוי קצרה מתמיד!

לכל אחד מאתנו יש עוצמות וכוחות, אך לא תמיד אנחנו מצליחים להביאם לכדי מימוש מלא כפי שהיינו רוצים.

העשייה היומיומית השוטפת לצד השגרה השוחקת והמחויבויות שמשתלטות על חיינו, שואבות ומנתבות אותנו למסלול חיים שאיננו בהכרח המסלול שהיינו בוחרים להימצא בו מלכתחילה, ובפרט אם הוא מזמן אלינו מכשולים ואתגרים שאיננו יודעים כיצד להתמודד עימם בצורה יעילה, המאפשרת להמשיך ולצעוד קדימה אל עבר המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת הדרך.

קורס העצמה אישית: הפיכת כל מכשול להזדמנות פורצת דרך

קורס העצמה אישית מהווה בראש ובראשונה תהליך לשיפור איכות החיים ולמימוש מטרות ויעדים. מדובר בתהליך המאפשר לכל אחד מאיתנו להביא את הפוטנציאל האישי לכדי מיצוי אופטימלי, מה שמוביל לשיפור הביצועים להגעה להישגים הן מבחינת החיים האישיים והן בהיבט המקצועי.

הקורס מתמקד ביכולותיו של האדם ובדרכים לשימוש בהם באופן אפקטיבי לצורך הצבת מטרות והשגת יעדים. במסגרת הקורס נחשפים המתאמנים ליכולותיהם וכישרונותיהם, ומקבלים ארגז כלים עשיר ומגוון, שהשימוש בו מאפשר להגיע לכדי מימוש והגשמה עצמית.

מדובר בכלים שמלווים את המתאמנים לכל החיים ומסייעים להם להתמודד עם אתגרים ולנהל את עצמם ביעילות בתקופה של שינויים, תוך כדי הפיכת כל מכשול להזדמנות פורצת דרך להתפתחות ולהתקדמות עד להשגת היעדים.

אימון להפרעת קשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

ליטול בחזרה את המושכות של החיים ולצאת אל הדרך

כמו כן, קורס העצמה אישית מעניק, בין היתר, כלים ליצירת בהירות ומיקוד ארוכי טווח בשגרה היום יומית, ויכולת לאזן בצורה נכונה בין מגוון תחומי החיים השונים. הקורס מתאים לא רק למי שחווה תחושה של תקיעות ומעוניין לשנות את המציאות הקיימת, אלא גם לכל אדם ששואף לחיים טובים יותר, לגדול ולצמוח אל תוך יכולותיו הטמונות בו, תוך שהוא חווה את עצמו במיטבו במישור האישי, במישור המקצועי, כמו גם בזוגיות, במשפחה וסביבתו החברתית. מדובר בשינוי בר השגה, בתנאי שמאמינים שהדבר אפשרי, ומקבלים החלטה ליטול לידיים את מושכות החיים ולצאת לדרך.

מבעיה מסובכת לפתרון קל

קורס העצמה אישית יכול בקלות להיות עבורכם השקעה משתלמת לטווח הרחוק. לאחר כמה מפגשים עם מנטור מקצועי שיש לו ניסיון בתחום, המורכבות הרגשית שאתם חשים תהפוך לפתרון פשוט. החיים שלנו עוברים מהר ולעיתים מבלי שנרגיש, אנחנו נקלעים לרוטינה שלא בהכרח מתאימה לנו. אך אנחנו נשארים בה בגלל הנוחות. כעבור זמן מה, חלק מהאנשים מחליטים לעצור את המרוץ ולחשב את המסלול מחדש ולחשוב: האם הם באמת באותה נקודה בה הם רוצים להיות ואם לא כיצד משנים?

הדרך לשינוי לא פשוטה. שינוי מטבעו הוא דבר שרוב האנשים מתקשים לבצע באופן עצמאי. התהיות רבות, החששות עצומים ובמיוחד הדרך לא קלה וניתן ללכת לאיבוד. החשיבה של "יהיה טוב" מסתמנת לא פעם כטעות ועד שלא פועלים לשינוי ונפגשים עם מומחה להעצמה אישית, השינוי לא יגיע.

מטרת קורס העצמה אישית היא להבין שהאמרה "השמיים הם הגבול" הם לא קלישאה. באמצעות כלים ושיטות ייחודיות שנעסוק בהם בזמן הטיפול, תעברו שינוי תודעתי שיאפשר לכם לחשוב בגדול ולהרחיב את סט היכולות שלכם, עם דגש על אופן הפעולה לשינוי. תחושות של חוסר ביטחון עצמי או מסוגלות עצמית גורמות לנו לעיתים לחוש בחוסר יכולת ביצועית. התחושה הרגשית משפיעה על הפעולה ולאו דווקא יש הקשר בין השניים. אלא המצב נוצר מהעדפת הפאסיביות על האקטיביות וההשלמה שאין סיכוי לשינוי בגלל תחושת התסכול. היעדר פעולה לשינוי תגרום לנו להישאר תקועים לשווא ולהרגיש מבודדים.

בקורס העצמה אישית אנו נעבור תהליך שיגרום לכם קודם כל להרגיש שלמים עם עצמכם, דבר שיגרום לכם להבין את המניעים שגורמים לכך שאתם נמצאים תקועים במצב מסוים.  מכאן הדרך לשינוי תתחיל: תעלו את רמת שביעות הרצון מחייכם, מה שיביא לשיפור מערכות היחסים שלכם עם הסובבים אתכם ויתן לכם את הביטחון לפעול במציאת דרכים חלופיות למצב בו אתם נמצאים.

במהלך הקורס נבין מה מעכב אתכם ומה גורם לכם לחשוב באופן שלילי על עצמכם או על החיים בכלל. לאחר הקורס יעמדו לרשותכם כלים מעשיים לניהול אורח חיים נכון לכם ודרכי התקשרות טובות ומועילות יותר עם הסובבים אתכם.

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

להיפתח לשינוי
זה אפשרי

שוש מעוז אריה - העצמה אישית
נגן וידאו

ערכים, מדריכים וקלפים טיפוליים

לאימון בהפרעות קשב וריכוז

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

ערכים כמצפן

כמה פעמים עצרתם לחשוב מהם הערכים החשובים לכם ביותר בחיים? מתי לאחרונה ישבתם ברצינות ותהיתם בקשר לאמונות המובילות את היקרים שלכם בחיים? כמה פעמים ישבתם עם עצמכם ומניתם את הערכים המייצגים את הדרך העסקית שלכם?
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

מדריכים

מתנות קטנות - תועלות גדולות
לחץ כאן וקבל מיידית, ישירות אליך למייל, מדריך או קורס בנושא קשב ופעלתנות יתר או ערכים, לבחירתך. המדריכים והקורסים כוללים טיפים והמלצות, שהכנתי באהבה ומוגשים לך במתנה.
קרא עוד

אימון אישי לקשב ופעלתנות יתר - שוש מעוז אריה

חנות

בחנות באתר, תוכלו למצוא ערכות קלפים טיפוליים לעבודה עם ערכים בעברית ובאנגלית (למבוגרים וילדים), ערכת למידה אישית להתמודדות עם הפרעות קשב ופעלתנות יתר ועוד. בחנות ניתן גם לבצע תשלום עבור השתתפות בסדנאות.
קרא עוד

מאמרים וטיפים בנושא

אימון בהפרעות קשב וריכוז אצל מבוגרים וילדים

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.