חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
אימון למציאת זוגיות - שוש מעוז אריה

מחפשים זוגיות? נסו אימון לזוגיות

אם אתם מחפשים זוגיות בכל הדרכים האפשריות, נרשמים לאתרי היכרויות באינטרנט, יוצאים לדייטים ואפילו נוסעים לחו"ל במסגרת של פנויים-פנויות אבל לא מוצאים זוגיות – למה שלא תנסו לתקוף את הבעיה מזווית אחרת ולהצטרף לאימון לזוגיות? אימון זה יעזור לכם למצוא את הזוגיות המיוחלת וכל שנדרש מכם כרגע הוא פשוט – פשוט להמשיך לקרוא ולגלות איך עושים את זה בהצלחה.

אימון לזוגיות הוא תהליך שיעזור לכם לשים את הזוגיות בראש מעייניכם, כלומר לכוון את פעולותיכם באמת לטובת היעד של מציאת זוגיות כולל גיוס מיטב הכוחות, הימנעות מפעולות שמעכבות אתכם מלהגיע ליעד ובעיקר – להתאים את עצמכם כבר היום למציאות העתידית שתצריך מכם לערוך שנויים בחייכם.

בנוסף, אימון זה מאפשר לכם לזהות את המחשבות והציפיות שלכם בתחום הזוגיות, להבין אילו מהם מסייעות לכם בהשגת המטרה ואילו רק מכשילות אתכם. יש כאלה שקוראים לזה התבוננות פנימית, מודעות עצמית, החלפת מחשבות שליליות במחשבות חיוביות אבל אנחנו קוראים לזה "מחשבה יוצרת מציאות".

למה הכוונה?

אולי תופתעו לדעת שמחקרים הוכיחו שמחשבות חיוביות אכן מושכות אנרגיה חיובית. לכן, כאשר מדובר במציאת זוגיות יש לדעת איך לדמיין את האדם המיועד, לחשוב עליו בסיטואציות עתידיות ומשותפות, ליצור בראש את המציאות העתידית ופשוט ל לפעול נכון שהיא תתגשם.. וודאי תשמחו לדעת שניתן למצוא זוגיות בכל מקום, כולל באינטרנט, במסיבה, בטיול או בסופרמרקט.

אם אתם לא מאמינים אתם מוזמנים לשאול את שוש מעוז אריה – מנטורית לניהול עצמי ומימוש פוטנציאל, יש לה ניסיון רב בתחום כמו גם בקלפים טיפוליים. וודאי תשמחו לדעת שהיא חברה בלשכת המאמנים בישראל ומחויבת לקוד האתי של הלשכה, כך שמבחינתה "לא טוב האדם לבדו" הוא לא ביטוי מהתנ"ך אלא סלוגן עסקי.

לפרטים נוספים
או השאירו פרטים לקבלת שיחה חוזרת:

טיפים ומאמרים נוספים בנושא קשב וריכוז

Wishlist Member WooCommerce Plus - Sell Your Membership Products With WooCommerce The Right Way .
אפשר להיפגש גם בזום! תהליכי אימון אונליין להפרעת קשב וריכוז. קל מהיר ואפקטיבי מתמיד.